4 Haziran 2012 Pazartesi

ZODYAKTA BİR ÇILGIN =D


           
               Bugün çoğu kişinin hatta annemin! bile aklında tek şey vardı...  ay tutulması. Ne yazıkki tüm tutulmaların akşam veya gece vakti olacağını tahmin edenler, arkadaşlar kaçırdı çünkü öğleden sonra 14.13deydi.

               Tutulma esnasında tutulan dilekler kabul olurmuş. Bugünkü tutulmayı kaçırdım diye üzülmeyin 19 Haziran akşamı yeniay 18.03de olacak ve en çok İkizler burcunu etkilicek. Elbette gezegen ve yıldızların insan davranışları üzerinde az etkisi vardır. Astroloji bilimide bunu takip eder ama gene de dilek kısmıyla fazla kafayı yormamak lazım diyorum. Sonuçta neler yapabileceğimiz bizim elimizde, kendi irademizdedir dimi?

               Bu saatte insanı rahatlatan dinlendirici müzik önerimi de Anjelika Akbar'ın Love  parçasından yana kullanıyorum. Aynı piyanistin Libertango İstanbul parçası da güzel.

                Yarın Data Analysis sınavım var; bildiğin istatistik işte ve hala çalışmadım :S  Zaten gereksiz bir sıcaklık var uyuyamıyorum. ben uykucu Ece uyuyamıyorummmmmm inanan beri gelsin. Çarşamba da sınav var ve sonra bitiyo. Bildiğin ikinci sınıf bitiyo abi. Daha dün gibi üniye başlayışım. Zaman çabuk geçiyor azizim hayatı dolu dolu ve yararlı bir şekilde tüketmeli  :)

              
Ortaya da her telden karışık bir yazı attıktan sonra çalışmaya çalışılır...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder